sjukontinenter

Semesterplaner 2017

Äntligen är maj månad här! Min favoritårstid, när våren är här på riktigt (oftast) och man får sommarens första solstrålar på sig. Äntligen! 

Om ungefär tre veckor beger jag mig på min första resa denna säsong - med mina vänner på en överraskningsresa! Vi har fått nedan bild som tips - kan ni gissa var vi ska? 
 
 

Jag ser i vilket fall som helst väldigt mycket fram emot det! Mitt favoritland när det kommer till att resa.. :-)

Resten av sommaren då? Jag och Peter kommer att bege oss söderut på midsommarafton, närmare bestämt Bryssel, för att sedan påbörja vår tågluff! Första stoppet är Paris, och sedan är tanken att beta av Franska Rivieran, Italien, Kroatien och Slovenien. Kanske även en avstickare till Schweiz. Ser otroligt mycket fram emot det! Har ni något tips på bra ställen vi inte får missa? 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress